söndag, december 30, 2012

Till soffi (lugn ner di!)

Blev visst tvungen att skriva..

Inget händer här.. Eller det händer så mycket så jag inte hinner med.
Denna vecka har jag övat revy för fulla muggar.. Premiären börjar närma sig, men känns ännu långt borta! Min pojkvän är flitig och scenbygget går fort och fortare än det gjort förr!
Var en snabb tur till stan i veckan också, handlade kläder.. (Det var ju ändå rea) Grejjen e den attt det gick förbaskat så mycket pengar åt och inget jag köpte var på rea -.-'

Jobbat har jag också. Jobb nr 1 som vanlit och så jobb nr.2 hade jag bara fredags kvällen, vilken var lugn.
Dumma jag råkade lämna telefonen vid jobbet när jag slutade vid midnatt, och när jag håksade det var ingen kvar där. Så stackars iphone fick vara ensam en natt där!
Igår vr jag tillochmed ut på kvällen, satt hos Popis med folk och sedan iväg till marinas. Helt ok. Blev jätte trött.. Så kvällen slutade tidigt.

Imorgon är det nyår, hade fantastiska planer men dem kan vi skita i. Blir antagligen en tråkig och lugn nyår.

Rooster har bitit ett stort hål i mina uggs.. Jävla hund!!











1 kommentar:

skriv snällt :)