måndag, februari 04, 2013

Doctors appointment made.

Veckoslutet gick fort.
Fredagen bestod av skola - och J som kom och hämtade mig 13:25 eftersom jag slutar tidigare på fredagarna! Var en sväng in till stan för att J skulle ha någon bil grej. Så hem så att jag fick sova från 15-17, sedan revy och det var äckligt eftersom jag började stamma på scen! Men annars gick det bra!

Lördag bestod av skoluppgifter, oriflame med E, revyn och min underbara Jonathan.

Söndagen åkte jag hem tidigt och fixade klart skoluppgifter, stärkte färgen i mina tatueringar, tittade Greys anatomy och sådant.


Fick i veckoslutet - förutom feber, hemsk förkylning och en "buckla" på halsen - magsmärtorna igen.. Så, i morse ringe mamma läkaren om gastroskopi.
Har en träff med läkaren den 20 februari och då ska saken diskuteras.
Jag börjar bli ytterst led detta, är helt sjuk nu, har ingen immunförsvar längre, har tydligen fått öroninflammation nu också.

Igår var det precis en månad sen jag åkte till sjukhuset första gången.

Jag vet att detta sjukande gör mig "hälsosammare" eftersom jag inte kan dricka kaffe, alkohol eller röka..
Men jag kan inte heller äta precis hur jag tycker, och har därför gått ner i vikt. Borde träna men kan inte börja med det nu eftersom jag är så himla förkyld och går på finrexin/burana kur.

Jag orkar inte leva såhär, vill bli frisk.
Och nu börjar proven också, fuck

På söndag tillbaka till M's restaurang på jobb efter lång "ledigt"!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)