lördag, februari 09, 2013

På bra humör!

Igår var det en förträfflig dag!

Hade skola från 7:55-13:25 och under den tiden hade jag 3 vanliga lektioner och ett prov. Skrev för första gången under mitt tid i gymnasiet ett prov under hela lektionen. brukar annars vara den som lämnar in först. Hoppas på en bra vitsord, och med tanke på hur mycket jag missat av denhär kursen är jag nöjd med vilket vitsord som helst! Men efter att jag skrivit provet hade jag en bra känsla.
Slutade som sagt 13:25 och dagen blev bara bättre när Jonathan kom och hämtade mig då! Åkte till Snåres först så att han fick äta en glasyrmunk och sen hem till hans.
Runt 4 åkte vi till posten och hämtade ett paket som gjorde hela dagen - så otroligt bra, och den kunde knappast bli bättre..!
Fick mina otroligt snygga och framförallt BEKVÄMA - Jeffrey Campbell skor!

Kom hem och sen tillbaka till byn för att spela revy - gick bra. Så hem till Jonathans och.. Så som jag trodde att dagen inte kunde bli bättre > fick ett samtal som made my day totally!
Berättar mer sen!
~

Idag steg vi upp tidigt och åkte iväg till karleby för att välja ut ett nytt tv, och sen och lämna in jonathans telefon efter son hade något fel, så iväg till jakobstad och små shoppa lite (J köpte "lite" lösgodis...8€).
Sen och se på kattungar - J vill ha en. :)

Kom just hem och skall vila lite före kvällens visning.



3 kommentarer:

  1. å int kom du å skoda et mi va e hitt nu ?????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänkt faktiskt på di! Ja lovar! :D män vi had så tighten tidschema :( å ja veta int fast ho mang gang du ha föklara et VARTÅT i er :D

      Radera
  2. he finns ju tilifoon :D

    SvaraRadera

skriv snällt :)