tisdag, mars 19, 2013

Ledig ledig ledig

Vill ha sidecut igen.
Efter stundenten ska det ske en mega förändring med mitt hår, ska ha kort och sidecut åtm, vem vet vilken färg!

Idag steg jag upp halv 7 när J skulle skjutsa mig hem för han skulle till jobbet. Hans bil stannade typ 5973929026 gånger.. När vi äntligen kom till vårt så fixandes hans bil tackvare farmors disk ståltråd!

Väl hemma bakade jag en cheesecake för första gången i mitt liv, den blev perfekt! Bakade även en kladdkaka, men åt så mycket av smeten att jag inte orkat smaka själva kakan.. Oopsy!

Älskar lediga dagar :) har även plockat ur mitt proppfulla klädskåp lite kläder jag int behöver...... Och ska föra dem till kirppis, det blev altsomallt:
1 läderjacka(kanske 2),1 sportjacka, 2 handväskor, 1 systemkameraväska, 2 halsdukar, 2 klänningar, 2 bikinin, 4 par shorts, 1 kjol, 11 par byxor, 33 tröjjor..

Helt sjukt..

Nu har jag bara legat och tittat på pretty little liars!
Morjens!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)