söndag, mars 31, 2013

Väntar.

Hejsan hoppsan

Förra veckoslutet firade vi min bästa vän som fyllt 18 år. Kan inte vänta till att jag också blir myndig.
Börjar bli trött på att köra bil på tråkiga skogsvägar, vill ut och köra på landsväg, vill köra bil, MIN bil!

Jag jobbade även förra lördagen från morgonen, det var kul. Väntar på sommaren då jag får jobba mera. Och inte jobba på sidan om skolan, är tungt med båda två på samma gång.

Denna vecka var jag i skolan måndag, riktit ok. På tisdag var jag ledig och bakade cheesecake, städade och sade farväl åt mamma och pappa som åkte till Italien (nu när jag tänker efter så sa jag inte ens hejdå åt dem.. oops). På kvällen kom Jonathan till mitt, om jag minns rätt?
I tisdags fick jag även veta vad som varit problemet dessa 4 månader with my stomach. Helicobacter pyroli har jag i magen..

I onsdags fick jag mediciner. Blev varnad att det är en tung kur, men inte visste jag hur tung den skulle vara..

Första dagen gick bra, andra dagen sämre, fick ligga flera timmar eftersom magen var så sjuk och krampade. Vaknade även den dagen med eksem i ansiktet. I lördags hade jag så sjuk mage så jag var helt i oskick, var ändå och jobbade några par timmar. I morse vaknade jag med svullen ansikte.. Det är så förbannat tungt att vara.

Men ett stort tack till världens bästa pojkvän som tagit hand om mig. <3

Nu är mamma och pappa tillbaka. Jee..
Ett bild där jag fortfarande hade rött hår.



-

Morot.

Snart sommar. håll ut!


Keps, skinnjacka, humöret på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)