onsdag, november 14, 2012

Duktig skol flicka!

Jag är riktigt stolt över mig själv!
Har suttit här nu på en och samma plats i en bra stund och hållit mig till skol uppgifterna och vet ni, jag fick räknat mina fysik uppgifter!! Den andra på första försöket till och med ! Jag är ju en riktig fysiker! Voi faasiken också! Hihi!
Kemi uppgifterna fick jag inte alla kirrade men de var ändå så många så jag är nöjd med dem jag fick gjorda, duktig chey.
Nu ska jag bara lära mig nervens uppbyggnad och funktion. Måste banka in alla delarnas namn.. Hihi, sedan kan jag somna sött!
Haha, ni är säkert jätte intresserade av mina läxor - i know right!? ;)

7 kommentarer:

  1. har i slejji feil naastans tå du e så aktiv ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah janå hä e no hä sista man sko ha troodd om mi, män jaa,a duuu ;)

      Radera
    2. jaa kanstzi du entå hadd hela hävo åv klokhejt men int visst hu du sko använd i ennu tå vi bruuk vara å häri :D

      Radera
    3. Hahahah!! :) ja.a kanstsi i va på hä :D mittialt fik ja äntå häde smart deiln tå vi krocka ;))

      Radera
    4. ja tror he :D fö ja fick int i :D

      Radera

skriv snällt :)