måndag, november 12, 2012

Huhu.. Här igen!

Nu har jag kanske tid att skriva lite grann.
Jag överlevde förra veckan med nöd och näppe. Söndagen igår som jag hade tänkt skulle ha varit den lättaste dagen, var kanske psykiskt den tungsta.

I onsdags hade jag haft stegring i en vecka, men jag kunde ju varken skita i skolan eller jobbet så jag bara körde på vidare. I onsdags hade jag ju också fysik prov, jag var seriöst inte alls nervös när jag skulle skriva den, eftersom allt hade släfft, jag visste (trodde) att jag skulle få underkänt.
Men jag skrev det och fatta - JAG KLARADE DET! Och fick bättre än vissa andra i klassen, gud va nöjd jag var! Yay! På kvällen blev det också 4h jobb..

På torsdagen var jag jävla stressad och förbannad, skolan slutade 15:00 och jag var hemma 16:00, skulle på möte 18:30 och hade hoppats att få jobbat där före mötet men så ett par timmar före hör min chef av sin och säger att jag inte kan gå och städa förrän sent på kvällen pga att det är remont på gång. Så jag hamnade att åka 16:30 till gullets och så och skruva bmw (jag satt i bmw:n och "läste" på prov) så 18:30 på mötet som drog ut i 2 timmar dvs att halv 9 på kvällen slapp jag först och städa, så det blev lite sent..
(Skulle ha varit ännu jävligare och stressigare dag om jag inte haft en sådan ängel som Jenna, puss på dig!)

På fredagen skrev jag prov som gick rakt åt helvete, och sen jobbade jag till midnatt (ganska OK jobbdag även om det var mycket att göra, känns bra då när man får gjort saker!) så och soca med älskling och på
Lördags morgon (började jobb 10:00) vaknade jag

"Jonathan, va e klocko?" "JONATHAN!!"

"Va?"
"Oj, 9:47"

Så jag fick rusa till jobbet men jade en trevlig jobb dag då också! :)

Slutade jobbet 16:00 och åkte hem och duschade, efteråt kom hjärtat och hämtade mig och på kvällen skulle vi ta det lungt och se på film, men jag somnade direkt.. Som bara sådär "klick" slog jag av.
Så vaknade vi på söndag klockan 13:49 jag hade sovit 14h (!!!!)

Så började jag och älskling att baka pizza som blev finemang..
Kom hem mot kvällen och skulle börja läsa på prov, men fick höra dåliga nyheter när jag kom hem, och kvällen bestod mest av tårar och en dimma av ånger och saknad.


Känner mig sjuk fortfarande och halsen är helt torr och burana har jag ätit idag - fast jag brukar undvika piller.
Orkar inte stressa. Orkar inte vara sjuk.

Här finns olika bilder, bl.a. Från skolan när jag har köpt "face swap" åt iphonen -.- och, bilder från jobbet, och annat kul!
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)