fredag, november 16, 2012

Fredag - äntligen ?

Jo det är fredag nu. Men det är liksom ingen skillnad vad dag det är, alla är ändå typ samma.

Igår gällde skolan, började dagen 7:55 med att spela volleyboll - typiskt att jag "skadade" mig, även om jag funktionerar som vanligt så har jag ett fult mörkt märke vid högra tummen. Igår var den jätte skuk, men nu fungerar den som vanlit. Nästan. Efter gymnastiken gällde psykologi3, hade började lektionen med förhör på nerven, gick högst troligen bra. Efteråt lärde vi oss lite om endorfiner, dopamin, och sådant. Vi började även med alla nerver i helhet, hjärnan, ryggmärgen osv.
Så mat (yay!) sedan 70minuter kemi - usch. Fick fel i huvudet med allt räknande och balanserande hit o dit. Blev ju säkert bättre med 70minuter fysik5 efteråt -.- ville bara dö.
Slutade dagen med Filosofi, men jag och moggi tog det lungt och ritade lite tillsammans. Haha.

Efter skolan tittade jag lite på läxorna, så iväg till jobbet.. Efteråt var jag med Jonathan, men vi orkade inte färga håret. Det fick lämna till veckoslutet.
Kom hem lite före kl 23, och då blev de att plocka fram gymnastik kläder och annat till morgonen.

Denhär dagen började jag 7:55 med innebandy, nu ligger jag här ny duschad, fullkomligt utmattad och trött, och väntar på maten.
Ikväll gäller jobb från 17:00-24:00..
Hejhopp!

(Igår 17:20 steg min lilla jenna på ett plan ner till sol och värme - jätte avundsjuk! Och orolig...)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)