onsdag, november 14, 2012

Onsdagen till ära..

Huhhu.. Denhär perioden i skolan är tung..
Fysik 5, kemi 3 och psykologi3 gör det inte direkt easy. Även om det är gymnastiken jag tycker är mest ansträngande -.- onödigt ämne. Inte konstit att jag inte ännu klarat första kursen..! Oopsy.. Skulle ju vara pinsamt om jag inte skulle få studenten bara pga att jag inte gjort klart mina gymnastik kurser.. Haha!

Idag har jag bara ätit och varit till halppis en vända med mamma. Ska färga håret imorgon eller INTE JAG, UTAN JONATHAN SKA FÄRGA MITT HÅR. Ja är lite rädd och skeptisk måste jag medge, men jag måste visa att jag litar på att han kan. Fasiken också, kommer troligtvis ha världens fläckigaste hår.. Inte bara håret, mitt ansikte är säkert jätte fläckigt efteråt.. Vad har jag gett mig in på ??

Nu borde jag göra läxorna men jag är jätte trött.
Köpte en ny börs idag, och hårfärgeb såklart. Här kommer lite bilder. Haha om ni inte fattar den på jonathan så skriv typ på google "9gag high guy" :D
Puss hejj!

( Borde btw köpa nya fin skor och en "klänning" till julfesten, och har fortfarande inga vinter skor :( men jag vill inte ööda mina pengar :D )

Vill någon sådär btw köpa wc/hush-papper? Säljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)