måndag, november 19, 2012

Saknar. Jag saknar.

min bästavän
mitt blonda hår.


när jag hade inspiration



de bästa festerna med de vässta päsonerna ;) haha

mitt blonda hår..

kokkola-trips med Z, M, F, J och R .. :(

min soulmate.

TRIO vår.
Bästa vännerna.. Högstadie tiden <3



I och J 
Åre!
... -.- 


<3

Blonda håret, alla jävla timmarna man lade på att
sedan efter några timmar se helt Såndä supi ut :D

på tal om såndä supi.. haha A <3

P , M och S .. saknar högstadie vännerna.
F <3

M. saknar.


S & Z med min monkey !

The Coach! högstadiet !!

hemska saker..

ölspel med bästa :D

haha, blicken säger allt ! ;)

Lant och skogsbruk  - en klass jag aldrig glömmer.

Klobbrymi...... :D

<3

Paris.. Med bästa vännerna..

I flyget med min bästa vän

oh so tough!

<3

hotell humor :D !

J, jag och Granlund ;) K, L, F och R <3




B <3

avslutning vid Seljes!
oförglömlig kväll minsann!

älskade.  <3
Har flera dagar nu tänkt på att skriva ett inlägg om vad och vem jag saknar. Men det skulle bli så förbannat långt och dystert och negativt och ja vad fan.. Så jag tänkte hålla det dystra inom mig och istället ge er ett inlägg med bilder: Dessa bilder fyller bara ut halva 2011 -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)