måndag, oktober 29, 2012

bloggtorka

Som ni märkt. Men jag varnade ju er att jag kommer ha mycket att göra..

I fredags åkte jag till stan rakt efter skolan och uträttade många ärenden, och säger bara det att FUCK YOU VR, fick inte mina pengar tillbaka fast jag betalade 67 + 32 euro för en vägs biljett fast jag bara skulle egentligen behövt betala 32.. nå, positivt sett, jag kom ju hem åtm! :)
Så fick jag inhandlat mycket smått och sånt, och även en vinterjacka! Kanske började bli dags för en sån..
Hittade en snügg Icepeak som också hade sitt pris.......... men jag tyckte den var värt det :) Min börs får väl känna på pinandet emellanåt också (ehrm, emellanåt...).
Efteråt åkte jag till Linns och hade en awesome kväll med Linn och Jennie! När vi sedan vaknade på morgonen åt vi morgonmål och sen gick jag hem där runt klockan 14.

Väl hemma tvättade jag kläder och tittade på skoluppgifter lite, sen duschen och så till den bästas (med monkeyn..)!
Vi tillredde mat åt oss på kvällen - blev jätte gott! Så  var vi några minuter vid restaurangen också men mina ögon höll på att stängas hela tiden så vi åkte "hem" och tog natten.

Blev ingen sovmorgon på söndag, tyvärr. Utan iväg till jobbet! Hade ett sju timmars arbetsdag och fik för första gången jobba tillsammans men Jhun, han var trevlig och en gud på att göra mat..!
Efter jobbet till bästas en stund och så vilade vi och funderade på något stuff och han fick även en (enligt mig åtminstone) underbar sons of anarchy hoodie, så som han vill va en i gänget..! Lilla vännen får nöja sig med en huppari och avstå från att sälja knark, motorcyklar, bössor osv.. haha.

I dag har det varit en lång dag,
Väckning 6 och en full skoldag med en ynklig hålpass i slutet av dagen och så 2 timmar hygien pass kurs..
kom hem någongång före 6 och så fick jag (så jag väntat!!) sätta mig ner och skriva mina tent uppgifter i finska för vecka 44, fyfan såna uppgifter och uppsatser och ALLT! blä!
Så nu är klockan över 9 på kvällen och jag har just ätit, duschat, lekt med tmaskinen och nu ska jag lägga mig ner och se ett south park episod. Pjuuuh helt slut!
Bilder kommer nästa gång.. eller någon dag..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)