fredag, oktober 19, 2012

Kväll i Karis

Efter att vi ätit låg vi bara och jäste en stund. Så for J och G i bastun och efteråt tittade vi lite tv och så (kan ni tro det..?) drack vi te och åt bakelser, och det är ju ovänligt att säga nej..
Nu är jag MÄTT som sjudan!
Imorgon får vi sova länge, sen blir det mat och så åker vi till itäkeskus och sen till stationen för att åka hem.

Vi ballade bort oss lite när vi beställde biljetter åt oss till hemvägen, och glömde välja platser.. :/
Så J har plats 4 medan jag har plats 44 .. Hoppas det ändå ordnar sig på något sätt, vill ju inte sitta med någon främling..
Nu sitter vi här och ser på tv, börjar bli jätte sömnig..

Fik prova på ryskt öl idag, USCH!!
Nå hur som haver, hörs sen! Här får ni en jätte fin bild av mig när jag har Js bugatti pälsmössa på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)