fredag, oktober 19, 2012

Karis nu igen

Vi var till ekenäs och titta till nylands brigad, när milipojkarna fik leedit för veckoslutet. Sen var vi till ekenäs centrum och såg, såg många fina plagg och sådant men jag ser inte denhär resan som en shoppingresa, så jag handlade helt enkelt inget. Och imorgon åker vi hem igen!

Efteråt va vi ti karis centrum och handlade något till maten, när vi kom tillbaka hit "hem" så åt vi. (Surprised att vi åt?). Och nu ligger jag här medan älskling nördar på datorn, har lekt lite med mungigan som han köpte från fiskars muséet, jätte kul grej!

Är jätte slut och är livrädd att vi hamnar och äta ännu.. Haha!
Det var utav märket Bugatti dendär koljaren som J köpte(bild) , om jag hinner imorgon ska jag åka och köpa en likadan åt mig själv, helt underbar är den!
Och här ser ni också hur en mungiga ser ut (ett litet instrument).
Moikka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)