torsdag, oktober 25, 2012

torsdag

eine kleine Katze, förutom att han inte är så klein utan
väger nästan 7 kg...
"hann" inte skriva igår, var på dåligt humör och dagen blev bara värre och värre hela tiden.. men men!
Idag har jag lyckast försova mig och bestämt en vasa resa till nästa onsdag med L & M.. ska vara på ett liknande "kurs" om styrelse och sånt.. hur som haver.  mera om det senare.
ska snart till jobbet .. nåväl, fredag imorgon, och den dagen kommer bli LÅNG ! men troligtvis MEGA BRA! :)

Annars kommer jag ha väldigt fullspäckat nästa vecka så kommer knappast skriva mycket..
På söndag har jag jobb vid Marina's och på måndag har jag efter skolan hygienpass lektionerna nummer 3 och 4. Så det blir en lång dag. På tisdag har jag skola + jobb, som vanligt. På onsdag blir det att åka kl. 7:15 från kronoby med buss till vasa och kommer hem först sent på kvällen, så då hinner jag knappast skriva något.. kanske i bussen. På torsdag blir det igen skola + jobb. På fredag har jag första provet denhär perioden, och efter skolan blir det kvälls jobb vid "puben". Och sen ännu på söndag har vi styrelsemöte och efter det blir det första revy träffen, yay!

Fullspäckat som sagt. Jag är jätte trött.
Vill ha lov och vila upp mig.. Men ack nej, här kör vi fullt bara!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)