måndag, oktober 22, 2012

Skolan, måndag

Hejsan, var en lugn dag igår, vaknade hos bästa och åt mat där, så skjutsade han hem mig. Där hemma tittade hela familjen på bilder från min storebrors 3veckas vistelse runt i amerika. Blev så fruktansvärt avundsjuk... Så mycket spännande. Efteråt satte jag mig ner för att söka runt på nätet efter snygga slalomjackor, men hittade inget och somnade, sov i dryga 2 timmar.. Sen tittade jag på greys anatomy med mamma och tog annars lungt, somnade först runt midnatt.

Skoldagen har gått otroligt snabbt! Typ när klockan var halv ett kändes det som 11 på morgonen..!!
Men i snabb fart såg dagen ut på så sätt:
Vaknade 6 somnade om fyra gånger.. Steg upp lite över halv och åt en snabb frukost, lite före sju sprang jag ner till bussen.. Det var 3- !! Trodde jag skulle dö.
Hade lektioner från 7:55 till 13:30 så jag slutade tidigare än vanligt. Men kunde inte direkt ta det lungt utan räknade mina fysik uppgifter, och för FÖRSTA GÅNGEN denna kurs... Klarade av uppgifterna! Helt själv!
Jätte stolt ;)

Så fick vi sådär btw te i skolan idag för att det var så kallt därinne. Beror på att skolan har varit stängd längre än vanligt (pga. Höstlov). I tyska klassen hade knappa 15grader.. Brr!
Här kommer bilder på mina fina fysik uppgifter, te bjudning i aulan och jag i en ziperall låda (one piecen hade kommit åt ettorna, och resten som ville ha).

4 kommentarer:

  1. Å tå måst du legg en bild just tå ja sträcker mi ti kexlåådo... :D ja too faktiskt int na kex sådee btw!! män int fö et int ja vila haa utan fö et i var baa smulona... :D

    SvaraRadera
  2. ååååh vår fysik passä förr <3

    SvaraRadera

skriv snällt :)