måndag, oktober 22, 2012

iPhone, just de..

vackra vovven när han var lite yngre!
Har haft min iPhone sedan februari, och den har served me well och inte alls bråkat. Det är ju en sådan stor diskussion om iPhone är värt det höga priset eller inte. Jag har tyckt at den har varit jätte yay!
Men idag blev jag lite arg på den..
Efter skolan tog jag hunden och tänkte gå på en lång länk! Visst var det kallt men jag ville ut i friska luften och få vara för mig själv, det är så länge sen sist.. Nåväl, jag hade redan planerat vart jag skulle gå och var helt taggad, när jag kom halva vägen ungefär, eller till vår lilla "å" .."strand".. Såg jag då svanar och tänkte jag skulle ta bild på dem eftersom de var ganska nära, så jag tog fram min iphone och skulle knäppa kort av dem..
Jag hade 36% ström kvar, men när jag höll på att ta bilder, så plötsligt stängs telefonen av. Har aldrig hänt förut åt mig, så skulle jag starta den igen så visade den bara att jag ska ladda den.. Jag blev SÅ arg!

Och sådan typisk dagens ungdom som jag är så kunde jag ju inte fortsätta min färd utan min underbara jävla iphone, så jag gick hem..
Det kan ju hända att jag tittat fel på ström procenterna men .. äh! jag är så arg!
haha..

Har nu suttit och kollat runt på kläder på nätet och vill ha vill ha vill ha, men måste först och främst hitta en vinter jacka åt mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)