onsdag, oktober 17, 2012

Utslag av smink - borde sminka mig oftare?

Sitter i bussen påväg till skolan, today is the day när Ida ska vara sminkad och till fixad! Och det är hon, till en viss grad.. Visst är jag sminkad, känner mig som en helt annan människa! Men jag fick också någonslags "reaktion" mot sminket(?) fik en röd fläck i ansiktet..?! Nu gör den mig inte så mycket när jag sitter i bussens mörker med gula fladdrande gardiner i mitt ansikte.. KAN DOM INTE HÅLLAS FAST!? Sådär ja.. Jamen om jag fortfarande har dendär fläcken när jag kommer till skolan, ja då är det andra bullar.
Jag har inte heller joggingbyxor på mig, utan blåa byxor - ni vet demdär från h&m med dragkedjan på rumpan. Kavaj har jag också. Det är så inte Ida. Nu ska jag sova en liten stund, ha d bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)