tisdag, oktober 16, 2012

Skolan (2)

Måste få ordning och reda på allt, ska uppdatera "sidorna", det står ju gammal fakta om mig och det är mycket som inte alls passar in på mig längre. Men jag vet inte när jag ska få tid till det, kan inte ändra det via mobilen, måste se om jag hinner före jobbet ikväll. Sen undrar jag också varför det är någon jävla öken som bakgrund? Igår kväll var bakgrunden lila, nu framträder den i form av SANDKORN. Slapp att sitta kvar på finska lektionen, föredraget gick finemang och blev förvånad över mig själv, har inte pratat finska på ungefär ett halft år.. Men ändå ska jag tvuunget tenta den, nåväl.. Har klarat mig hittils!

Imorgon är det sista skoldagen för denna vecka, resten återstår av höstlov!
På torsdag morgon 08:56 åker ett tåg från kokkola, den kommer troligtvis jag och min andra halva att sitta på. Sedan kommer vi tillbaka på lördags eftermiddag/kväll.. Men mera om det senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)