tisdag, oktober 16, 2012

smile, happy looks good on you.

Klockan är redan hemskt mycket och jag har inte gjort läxorna, inte för att jag skulle göra dem fast klockan vore lite.. har blivit riktigt slarvig. Fy på mig!
    Har lovat sedan förra veckan att jag ska ställa mig riktigt på riktigt till skolan imorgon, eftersom jag alltid är så "slaka" i skolan och har joggingbyxor på mig ungefär varje dag, eller så har jag onepiece. Och jag har sminkat mig hittils 2 gånger till skolan.. första skoldagen och till skolfotot, så det ska jag också göra imorgon! Helt taggad, får se om jag kan sminka mig längre, vet inte när jag gjort det senast!
   Men, får se hur taggad jag är när klockan ringer på morgonen och jag tänker att om jag skippar allt detdär så får jag sova längre! huhu..

Har otroligt spänd nacke och är jätte stressad.. Nå väl, imorgon är det bara en skoldag och sedan på kvällen ska jag packa ner lite saker och åka iväg till bästa, och sen på torsdagsmorgonen iväg! Spännande! Och kommer bli skönt att få komma bort från allt för en liten stund.



Nåväl, nu tar jag natten.
Sov gott alla söta <3



(och jo jag ska ändra infot "om mig" för det stämmer ju verkligen inte.. men det skuttar jag upp en gång till!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)