tisdag, oktober 23, 2012

I skolan

Steg ändå upp imorse, även om det var ytterst motbjudande.
Kom till skolan utan att lyckas somna i bussen, hade fysik och försök föreställa er glädjen i Kajs ögon när jag klarat av läxan - det bara sprudlade av glädje!! Nästan.
Sedan skulle vi ha elevhandledning men vi bytte om så vi hade tyska. Så var vi och lyssnade på valdebatt, det var två från SDP, två från Centern, en grön, två SFP och sist men inte minst en från KD. Kul att titta när man kände de två Center parti medlemmarna! Det var faktiskt intressant att lyssna på.

Sedan var min skoldag färdig. Har varit till info och införskaffat mig en ny penal eftersom den föregåendet blivit brutalt misshandlad.. Jätte mycket klott på den. Och en liten black book med helt blanka sidor i. Gullig!

Efter skolan hinner jag inte göra så mycket före jobb, men ska i allafall till matkahuolto en snabb sväng efter ett hemligt paket!

Blä, tråkigt här.
Ps. Tatueringen är jätte röd, borde ha tagit med mig helosan till skolan men, glömde. Oopsy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)