lördag, januari 05, 2013

Dag 3 - lördag kväll

Min dag har bestått av gustafsson 3 tr, greys anatomy och surmjölk. Jag har inte ätit något på hela dagen. Bara druckit surmjölk och medicinen förståss.

Fick stegring på kvällen så vi bestämde oss för att åka tillbaka till sjukhuset, satt och väntade 1,5h denhär gången, sen fick jag en super schysst sjuksköterska som jag träffat förut när min bästa vän varit med i en trafik olycka. Jag fick mäta febern, 37.1 och ge ett urinprov - helt normalt.
Sedan fick jag ge 5tubar blod och äntligen en 9 på kvällen kom en läkare och tryckte på magen. Och konstaterade att jag får åka hem ... JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG. Kan inte äns gå raklång.

Satans satan

5 kommentarer:

  1. kanstzi du har na steina i maga :D altså gallsteina elde na liiknand :)

    SvaraRadera
  2. tänk marcus fick ju no vara mang gang ti sjukhuusi fyri di visst va i var ..

    SvaraRadera

skriv snällt :)