torsdag, januari 10, 2013

Lever ännu! Dag 8.

Hej halo. Jag var i skolan idag, kändes helt ok. Ungefär.
Imorse hade jag nog sjukt ännu men jag gick iväg ändå, har bara legat nu i en vecka ungefär så nu när jag skulle gå till busshållplatsen höll jag på att dö! Väl framme klamrade jag fast i en av stolparna och trodde jag skulle dö (såsom jag klamrade mig, så skulle man ha trott att jag står och säljer mig själv. Såpi samt!)
Lektionerna var helt ok. Lärarna var försiktiga med mig. Den ena sa åt mi "du ser verkligen inte frisk ut" schysst!

Tyngsta på hela dagen var att gå hem, från busshållplatsen. Jag blir så lätt slut med tanke på att jag inte äter (får ingen energi) och har dessutom legat i en vecka, så väl hemma slog mig hjärta så att jag -oskojjat- såg hur hjärtat slog. Och jag skakade som fan och det brände så inni helvete i bröstkorgen/magen.

Jagöverlevde i alla fall - är så trött så jag skulle kunna dö, men hamnar till jobbet (gråter) och sen till lokalen en sväng. Blä!


(Är fortfarande världens snålast på en fet, flåttig, saftig mexicana pizza.)

1 kommentar:

skriv snällt :)