måndag, januari 28, 2013

James Blunt thinks im beautiful

So I dont give a shit about what you think.

Dagen var hemsk, hade feber i skolan och dessvärre fick jag på sista lektionen min magkramp tillbaka, det brände och pickade. Men vem bryr sig?Det ända jag gör nuförtiden är klagar.
Who gives a shit about anyones problems unless they involve yourself

Kom hem och lade mig ner för att lugna ner mig, förgäves.. Försökte dricka lite juice och vilade en stund. Läste på engelska läxan och skrev log.
Sedan in till byn för att hämta mitt h&m paket som jag väntat på i en månad nu..
Hade beställt en jacka också men får skicka den tillbaka.. Och så hade jag även beställt en tröja åt jonathan som troligtvis kommer först i mars -.-''

Nå, såg på million dollar baby med jonathan ikväll, underbar film. Eastwoods filmer i mitt hjärta!

Nu ska sjuklingen jag gå och lägga mig, huvudvärken håller i ännu sedan fredags, magen är hemsk, och ja, vem bryr sig?
(mamma och ett flertal andra vill att jag ska åka på gastroskopi för att det högst tydligen är magsår, men vågar inte!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)