söndag, januari 27, 2013

The pain never stops.

Hej hej hej.. Är den mest deprimerade människan på denna planet just nu.

Igår kväll gick föreställningen si så där, hade jätte kul på scenen även om jag för första gången råkade säga lite fel. Kvällen var över bokad och (obs!) nästan alla kvarstående föreställningar börjar bli bokade så bestäm er nu om ni vill komma och se revyn! Till råga på allt, när vi bockat och bugat på scenen och skulle springa in igen och visa oss eftersom publiken apploderade så ivrigt så fick vi ström avbrott. Fumlade i mörkret, tog på med spelare och var rädd att man skulle falla av scenen. Men no panic, strömmen kom tillbaka när vi skulle byta om!

Efter spelandet såg jag på öllotteriet och så började jag hala i mig några cider - jag klarade ju ändå av ett vin glas förra helgen och är ju frisk nu - så åkte vi iväg till jennies och började ta, men ack nej, hade haft huvud värk sedan morgonen men hade inte orkat bry mig. När jag druckit 2 och på börjat den tredje kände jag hur det brände i magen - precis som när jag var sjuk. Och så fick jag jätte sjukt uppe på ryggsidan och hade svårt att vara. Fick avsluta min kväll där när huvudvärken blev så svår att tårarna började rinna, jonathan tog hand om mig och så åkte vi hem till hans. Jag tryckte i mig 1000mg panadol medan tårarna rann och huvudet bultade, magen brände, och "ryggen" var sjuk. Fick stegring på kvällen också. Jag somnade till men vaknade på natten av att huvudet var så sjukt så jag tänkte spy. Hela tiden. Var helt svindlig och mådde dåligt av huvudvärken. Jonathan gav mig 600mg ibuxin rapid och jag somnade och vaknade på morgonen, mådde lite vättre men huvudvärken höll i och hade en svag bröstbränna.
Har tagit det lungt hittils, jonathan skjutsade mig hem och här ligger jag, vilat och just sett filmen gran torino (lika underbar varje gång!). Borde skriva en review på engelska nu men kallsvettas, huvud bultar och magen känns konstig.

Vad i helvete är det frågan om?
Kan jag inte få leva ett normalt 17-åringt tonårs liv?

Satan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)