onsdag, januari 09, 2013

Dag nr. 7

Och klagoinlägg nummer femttioelva.

Skulle till skolan idag men efter allt ansträngande igår vaknade jag klockan 6 imorse efter 4h sömn med en sjuk mage igen. Började gråta och var arg. Har aldrig velat så här mycket tillbaka till skolan. Ifall detta är (så som jag tror) magkatarr eller magsår.. Så har det orsakats av stress och vanliga mediciner hjälper inte och jag skulle egentligen inte få anstränga mig - eller stressa.

Så hur fan blir det när jag åker tillbaka till skolan och har missat - typ allt? Så måste jag skriva alla proven helt ovetande och sen ännu till göra kompletteringsuppgifter till alla jävla kurser.

Jag vill börja jobba igen, saknar kollegorna och restaurangen. Men icke sa nicke igen.

Premiären närmar sig. Hoppas jag klarar av det..!
Men blir högst troligen ingen efterfest för mig.. Så kul.

Kan för helvete inte läva som en normal 17 åring.

Jag borde få ordnat skolböcker också. Men hur?







3 kommentarer:

  1. Hej! På biologi så sku i vara na papprä som Åsa tala om... ho fråga om nan kan ta na papprä åt ti så sa ja et ja no kan ta, så om int du sko koma ti skola imr så kan ja no ta döm å föl döm ti ärt, ja fäälas äntå ganska mytzi tär på vejji så :) Män hoppas i vaal betä! :) KRYA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj va snällt!! :) män ja ska fösök koma ti skola imåro :) byri kräka på vägga snart..!

      Radera
  2. ojojoooj, hadd missa dehä bilden! Fy synden va ja e ful! :O :''D

    SvaraRadera

skriv snällt :)