måndag, januari 07, 2013

Måndag.

Igår var jag hos Jonathan hela dagen, han kokade mjölkmakaroner åt mig medan jag satt och drömde om en saftig mexicana pizza..!

Fick knappt ätit något eftersom det tog så sjukt i magen direkt..
Försökte dricka piimä och sen på kvällen lite orange jaffa! Medan vi såg lejonkungen 1 och 2 :)
Sedan skjutsade han hem mig på kvällen eftersom han skulle till jobb nästa dag.

Jag vaknade halv 7 imorse och när jag steg upp (TA-DAA!) märktes det knappt att magen var sjuk! (Bara när ja rätade upp mig...) men det kanske börjar ta sig? Hade istället en hemsk huvudvärk imorse..

Jag provade äta lite havre gryns gröt just (det lär vara skonsamt åt magen) och nu ska jag prova sova en stund till!

Det blir nog någonting av mig ändå!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)