torsdag, januari 24, 2013

Torsdag, 24 Januari.

Är i skolan, helt trött.
Har två lektioner kvar, ska troligen ha en presentation idag på modersmål om danskan - hoppas som fan att jag inte glömt minnesstickan hemma.. Är helt oförberedd. Vet inget vad jag ska säga.

Ikväll gäller jobbet, och så ska jag kanske beställa lite telefon skaler.. Maybe?
Nu har jag en hm paket - äntligen - på kommande! Sätter upp bilder på plaggen när kläderna har kommit.

Imorgon kväll gäller föreställning nummer 4. Kommer gå bra.

Ha en bra dag. Det har inte jag. Sur apa.

21 dagar kvar till vanha.
29 dagar kvar till sportlovet.
30 dagar kvar till sista föreställningen.
84 dagar kvar till polen resan.
124 dagar kvar till ak-47.
127 dagar kvar till sommarlov.
208 dagar kvar tills jag blir myndig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)