tisdag, januari 08, 2013

Fyfan.

Mår jävligt dåligt, det tar sjukt och bränner i magen.
Förlåt att jag bara skriver inlägg där jag klagar. Men jag mår inte bra. Det är tungt och svårt att vara. Jag är trött och utmattad pga. Att jag sover så dåligt och inte får direkt äta mat.. Senast jag åt en ordentlig måltid var i förra veckan.. Jag är så förbannat hungrig. Jag är så led när saker inte kan vara som de var, varför måste detta hända mig, och varför nu? Tungt att leva så här, orkar inte.

Var på revy övningar ikväll, tungt. Och så hade jag bett en vikarera mig från jobbet men fick veta att nepp - hamnar och göra det själv. Kom bokstavligen gråtande hem idag. Känner mig så mesig. Men det tar sjukt och är tungt. Jag orkar så lite nuförtiden.

Jag hade tänkt åka till skolan imorgon, behöver skolpapper och sånt. Men, får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)