lördag, januari 26, 2013

Lördag.

Igår kväll gick föreställningen finemang! Lyckades inte springa i några kulisser och slå ner rekvisita denna gång, som tur!

Igår kväll hade J en jätte söt överraskning åt mig bär vi kom hem, och så hade min paket kommit också igår! :) fick hem lite underkläder från wonderland och så en jätte classy rafaela donata halssmycke!

Idag var jag med J till stan från morgon för att handla tyg, sedan tog vi hem en sushi portion åt en glad B och själv tog vi thai mat :) jätte gott! Men sushi håller nog starkt första platsen ännu! :)

Nu är klockan snart 3, jag är helt stressad över skoluppgifter som jag inte kommer få in till deadline :s!! Så nu > läsa!

Ha det bra!

Ps. Beställde även igår kväll hem lite telefon skal! :) yay!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)