onsdag, januari 02, 2013

Klockan är tjugo i tolv

Sex timmar tills jag ska stiga upp och åka till skolan. Känns fel på något sätt. Känns konstigt. Vill inte till skolan. Undrar vad som skulle hända om jag bara slutade gå dit? Men nej, går inte.

Igår sov jag för första gången hemma sedan 20:nde december.. Det kändes också konstit. Sov också länge, när väckarklockan hade ringt i en och en halvtimme vacknade jag av att mamma kastade saker på mig. Hon var arg.

Har inte gjort så mycket märkligt idag, var med mamma som "smakråd" när hon skulle köpa nya svarta byxor till en begravning där hon ska servera. Hittade en fin brun läderjacka också! Den var dyr och jag var lite osäker eftersom jag igår beställde en svart från H&M.. Som var billigare också, men så började försäljaren säga att jag får 10€ rabatt om jag tar den meddetsamma eftersom hon tyckte jag var så snygg i den.

Så nu hänger den bruna läder jackan på min hängare.

Som sagt, beställde kläder från h&m ogår, inget speciellt. Bara vardags kläder. Har inte råd att slösa pengar..

Annars köpte jag hårfärg idag också. Har fått en sån hemsk utväxt. Så på fredag ska jonathan färga mitt hår.
Har varit på revy övningar ikväll också.
Premiären börjar närma sig.
Tittade filmen hobbit just, underbar!

Imorgon gäller skola, upp med tuppen klockan 6 och hem igen klockan 16, jag har en appointment med min fot terapeut kl 16:30, sedan försöka hinna äta något, så fort i jobb och efter det revy övningar så länge det tar.


Måste lära mig att ta
En dag i taget.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv snällt :)